Wat zich weert is van waarde, alles van waarde is weerloos



woensdag 20 februari 2013

Dementie KUNST om niet te vergeten

18 tot en met 22 september 2013 zal er in Breda tijdens internationale Alzheimerdag in de Stadsgalerij te Breda een kunst expositie worden georganiseerd in het teken van dementie. Diverse kunstenaars zullen door middel van diverse kunstvormen hun uiting geven aan het thema. Wij willen door middel van kunst het onderwerp dichter bij de mensen brengen. Wij zijn curatoren Ysbrand Swart en Rachelle Delcroix.
Voor meer informatie of financiële steun kunt contact opnemen met info@rachelledelcroix.nl

foto: Cootje Versteeg




2 opmerkingen:

  1. Ha Rachelle,

    Op een dag zullen we elkaar ontmoeten. Kwam zoekend naar de vorderingen van de site kunst om niet te vergeten, hier bij jou uit.

    Mooi ook de gedichten die hier staan!

    Oude foto's met tekst achterop: zoek je ze nog?
    Misschien heb ik wel iets

    er staat nog een typefoutje denk ik in het lied/gedicht van Haary Jekkers bij de roze en blauwe truitjes: is moet denk ik zijn is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Desirée
      Bedankt voor je mailtje, sorry dat ik niet eerder reageerde. We gaan elkaar zeker ontmoeten. Vandaag zijn Ysbrand en ik weer flink aan de slag gegaan.
      Ik ben inderdaad nog steeds op zoek naar oude foto’s met teksten erop. Dus hou me aanbevolen.

      Gr Rachelle

      Verwijderen